Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam ja jestem Katolik i będę prowadzić to kółko.
Wiadomość dodana po 03 min 59 s:
Lekcja 1 na początek zaczniemy od czegoś prostego czyli Scratch.Macie tutaj link do prostego projektu zapoznajcie się z nim.
https://scratch.mit.edu/projects/182762463/#editor
Wiadomość dodana po 06 min 20 s:
A tutaj macie opisy wszystkich bloków myślę że to jest jasno i czysto opisane.
http://programowaniedlakazdego.oeiizk.e … instr3.pdf
Witaj , coś na początek hmmmmm.... może a no tak
logomocja podstawowe komendy :
pw x - żółw obróci się o x stopni w prawo
lw x - żółw obróci się o x stopni w lewo
np x - pozwala żółwiowi iść naprzód o x kroków
ws x - pozwala żółwiowi iść wstecz o x kroków
cs - czyści ekran, żółw wraca do pozycji początkowej
ugp x - pozwala określić grubość rysowanych linii
ukp x - pozwala określić kolor rysowanych linii
pod - żółw podnosi pisak (nie będzie rysował linii w czasie przechodzenia po ekranie)
opu - żółw opuszcza pisak (będzie rysował linnie w czasie przechodzenia po ekranie)
ukm x - określa kolor zamalowywania
zamaluj - zamalowuje dany obiekt
Powtórz x [polecenie] - liczba X określa, ile razy żółw ma wykonać polecenie wpisane w kwadratowym nawiasie.
W przypadku polecenia ukp i ukm współczynnik x określa kolor. Na przykład, by żółw rysował czerwone linie, należy wpisać:
W każdej procedurze w miejsce x można wstawić funkcję jld. Wybiera ona wartość losową. Jest to bardzo przydatna i uniwersalna funkcja.
Szczęść Boże
Jak szatany na drodze apostoł w drodze
Kontakt: katolik123@onet.pl
Offline
Strony: 1